среда, 30 марта 2022 г.

 

31.03.

Тема. Уживання слів —назв ознак у поетичних творах. Порівняння «Вже сонечко в море сіда…» (Леся Українка). Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки.

(підручник – с. 47, зошит- с.26)

План уроку:

1.Уведення в тему.

2. Каліграфічна хвилинка

-Спробуйте вибрати рядок малюнків та скласти ресчення з 4 зображеннями і записати речення.


- Що таке порівняння?

3.Читаємо вірш Лесі Українки.  Працюємо у підручнику с.47. 

Розчитуємося

Робота зі словом.

  • Чи є щось спільне між віршами, які читали сьогодні? 

  • Що ти відчуваєш після читання вірша?  

  • Який настрій?  

  • Яке природне явище описує поетеса ? Як ти це зрозумів? (малюнок і рядки, якими починається вірш) 

  • Чи бачив ти захід сонця у житті?  

4.Працюємо у друкованому зошиті. 

5.Працюємо в зошиті. с.47

6.Домашнє завдання.

- Вивчити 8 рядочків вірша Лесі Українки на с.47 ,

" Тиша морська".


Комментариев нет:

Отправить комментарий