31.03.
Тема. Уживання слів —назв ознак у поетичних творах. Порівняння «Вже сонечко в море сіда…» (Леся Українка). Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки.
(підручник – с. 47, зошит- с.26)
План уроку:
1.Уведення в тему.
-Спробуйте вибрати рядок малюнків та скласти ресчення з 4 зображеннями і записати речення.
- Що таке порівняння?
3.Читаємо вірш Лесі Українки. Працюємо у підручнику с.47.
Розчитуємося.
Робота зі словом.
- Чи є щось спільне між віршами, які читали сьогодні? 
- Що ти відчуваєш після читання вірша? 
- Який настрій? 
- Яке природне явище описує поетеса ? Як ти це зрозумів? (малюнок і рядки, якими починається вірш) 
- Чи бачив ти захід сонця у житті? 
4.Працюємо у друкованому зошиті.
5.Працюємо в зошиті. с.47
" Тиша морська".
.png)
Комментариев нет:
Отправить комментарий