21.11

Тема: Як і для чого ми дихаємо?

Сьогодні ми поговоримо про наше дихання, дізнаємось як і для чого ми дихаємо.

-Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 100, щоб дізнатись, про що ми будемо говорити цього тижня.

ДОСЛІДЖУЄМО ДИХАННЯ

Пропоную тобі самостійно дослідити власне дихання.

1) Приклади руку собі на груди. Що відбувається з грудною кліткою під час вдиху та видиху?

2) Притули руку до рота та видихни повітря. Яке воно: холодне чи тепле?

3) Підрахуй, скільки видихів ти робиш за одну хвилину до і після 15 присідань, а після цього порівняй результати.

Давай підсумуємо: Дихання – життєво необхідна потреба людини. Людина постійно вдихає і видихає повітря, тобто дихає все своє життя. Об’єм грудної клітки збільшується під час вдиху, тому що вона розширюється. А саме повітря нагрівається, рухаючись дихальними шляхами. Крім того, потреба у повітрі зростає під час активних рухів, тому в цей час нам треба дихати частіше.

ПРОЦЕС ДИХАННЯ


Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Що таке кисень?

2) Який газ видаляє дихальна система під час видиху?

3) Що може зашкодити нашій дихальній системі?

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю.


ЯК МИ ДИХАЄМО 

Прочитай текст в підручнику на с. 101.
За допомогою інструкції спробуй виготовити модель легенів.



Сфотографуй виготовлену модель легенів та надішли фото вчителю.




17.11

Як зберегти слух

Сьогодні на уроці ми розглянемо поради від лікарів, як зберегти гарний слух та дослідимо будову органа слуху людини.

Подумай та напиши відповіді на запитання.

1) До якої частини вуха ми можемо легко доторкнутися, побачити її?

2) До якої складової вуха відноситься вушна раковина та слуховий прохід?

3) Яку роль відіграє внутрішнє вухо?

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю

З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ВУХО?

          ІНТЕГРОВАНЕ ЗАВДАННЯ
https://learningapps.org/view14647633

https://es.liveworksheets.com/worksheets/uk/%D0%AF_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8_%D1%87%D1%83%D1%82%D1%82%D1%8F/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8_%D1%87%D1%83%D1%82%D1%82%D1%8F_vb27996ex

16.11

Як бачать тварини?


1) У відтінках яких кольорів бачать світ собаки?

2) Яка свійська тварина має сліпу зону поміж очима

3) Яка особливість зору допомагає хижим птахам полювати?

4) Чим зір комах є особливим?

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю.


З чого складається око?

Поради окуліста
Інтегровне завдання


як

07.11.

ЯДС.

Тема:Періоди та тривалість життя тварин.

-Опрацювати сторінку в підручнику с.85


- Виконати інтегроване завдання за посиланням
- Виконати завдання в друкованому зошиті с.34


19.10

Тема: 7 чудес України

-Сьогодні на нас чекає захоплива мандрівка місцями, які називаються Сім чудес України.
Ми побуваємо в різних куточках нашої країни і дізнаємося багато цікавого!

Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.60

Подумай та напиши відповіді на запитання.

1) В якому регіоні знаходиться парк "Софіївка"?

2) Де знаходиться острів Хортиця?

3) В якій області знаходиться заповідник "Кам’янець"?

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю.

ПОДОРОЖ ДО 7 ЧУДЕС УКРАЇНИ 

Наприкінці відео будуть тестові запитання.
Запиши до них відповіді та надішли їх вчителю

ВІЗИТІВКА ВИЗНАЧНОГО МІСЦЯ





Напиши, яка з пам’яток сподобалась тобі найбільше і чому.
Який факт із прочитаних і почутих тебе найбільше здивував?

Сфотографуй свою відповідь та надішли фото вчителю.

18.10

Тема: Україна -демократична держава.

-Сьогодні ми детальніше поговоримо про державний устрій нашої країни та порівняємо його з іншими.

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.59.


Наприкінці відео будуть тестові запитання.
Запиши до них відповіді та надішли їх вчителю

ЯКЩО Я БУДУ ПРЕЗИДЕНТОМ

Подумай та напиши есе на тему "Що мені хотілось би зробити, якщо я став(ла) б президентом України.

Прочитай своє есе на відео та відправ його вчителю або в спільний чат з однокласниками.

РОБОТА В ЗОШИТІ

Виконай
завдання в зошиті на с.28.



18.10.

Тема: Фрагменти історії на лінії часу.

-Сьогодні ми будемо користуватись уявною машиною часу для того, щоб дослідити історію України. На нас чекає захоплива подорож.

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.58

-Подивись відео, натиснувши на посилання


Напиши відповіді на запитання.

1) Що виготовляли трипільці?

2) Хто стояв на чолі Київської Русі?

3) Що означає слово "козак"?

4) Коли Верховна Рада прийняла акт проголошення незалежності України?

Сфотографуй свої відповіді та надішли фото вчителю.

ВІДВІДУЄМО МУЗЕЙ 

Обери один з експонатів та за допомогою інтернету досліди його краще, дізнайся його історію тощо.
Напиши про це коротке есе (5-7 речень).

Сфотографуй есе та надішли фото вчителю.


17.10

Тема. Україна - європейська держава.

-Сьогодні ми починаємо свою подорож Україною. Як ти вже знаєш, Україна - європейська держава. Сьогодні ми детальніше про це поговоримо.

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.56, щоб дізнатись, про що ми будемо говорити цього тижня.

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.57.

Подумай та напиши відповіді на запитання із підручника.
Сфотографуй відповіді та надішли їх вчителю.

Подивіться відеоролик

Наприкінці відео будуть тестові запитання.
Запиши до них відповіді та надішли їх вчителю.

РОБОТА З КАРТОЮ УКРАЇНИ

Ще раз розглянь карту в підручнику на с.57 та напиши відповіді на запитання.

1) Знайди та запиши серед країн-сусідів ту країну, яку омиває те ж саме море, що і Україну.

2) Порівняй площу країн-сусідів України за розмірами, з огляду на карту. Склади таблицю за розмірами країн.

3) Яка країна є найбільшою, а яка найменшою в цій таблиці?

4) Перевір свої здогадки за картою з реальною площею країн за допомогою інтернету. Виправ показники в таблиці за потреби.

Сфотографуй свої відповіді та надішли фото вчителю.

ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ

Вкажіть області та річки на карті України worksheet (liveworksheets.com)

13.10

Тема. Спілкування в інтернеті.

- Сьогодні ми будемо вчитися спілкуватися в інтернеті, щоб це спілкування було безпечним, ввічливим та не призводило до конфліктів.


БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ


Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Чому мережу інтернет інколи називають "павутиною"?

2) З якими небезпеками можна зустрітися в інтернеті?

3) Як можна протидіяти цим небезпекам?

Сфотографуй свої відповіді та надішли фото вчителю.

ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ

РОБОТА В ЗОШИТІ

Виконайте
завдання в зошиті на с.16-17

ЕТИКЕТ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ

https://learningapps.org/watch?v=pxe3xu83t21&fbclid=IwAR2RoaOIRf9AjpO7fkvQGThVIxLW8gSwuIz_jOKLgtnlV3MSRwI9E8aG5


12.10

ТЕМА: ЯК ПОМИРИТИСЬ З ДРУГОМ?

-Сьогодні ми дізнаємось, як помиритися з другом, якщо між вами виник конфлікт.

- Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.53.

-Подумай та напиши відповіді на запитання із підручника.
Сфотографуй відповіді та надішли їх вчителю.

Для того, що помиритися з другом нам можуть допомогти мирилки.
Прочитай деякі з них.


ІНТЕГРОВАНЕ ЗАВДАННЯ

РОБОТА В ЗОШИТІ

Виконай
завдання в зошиті на с.24-25

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

Виконай завдання №1-5 з підручника на с.55

Вивчити 1-2 мирилки

12.10.

Тема. Коли варто поступитись. К.Ушинський "Два козлики"

-Сьогодні ми поговоримо про те, чому інколи під час конфлікту варто поступитися, щоб обидві сторони отримали те, чого прагнуть насправді.

- Прочитай оповідання в підручнику на с.50




Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Що зробили козлики, коли зустрілися посеред вузького мостику?

2) До чого це призвело?

3) Чи трапляються подібні ситуації в твоєму житті?

4) Як їх краще вирішувати?

Сфотографуй свої відповіді та надішли фото вчителю


ТИПИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ

Є три типи вирішення конфлікту

Перемога - перемога

рішення, які дозволяють обом сторонам виграти.

Перемога - поразка

рішення, від яких виграє лише одна сторона за рахунок іншої.

Поразка - поразка

рішення, від яких не виграє жодна сторона.

Наприклад, у раніше згаданій ситуації на містку, "перемога-перемога" - це поступитися місцем, щоб обоє могли перейти на інший бік; "перемога поразка" - скинути іншого з містку; "поразка-поразка" - впасти з містка обом.


ПРОЧИТАЙ СИТУАЦІЮ

Після уроків ти з однокласником вирішили пограти у настільну гру. Тобі більше подобаються шахи, а йому збирати пазли.

ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ НА ПРИКЛАДІ ОБРАНОЇ СИТУАЦІЇ




Сфотографуй виконане завдання та надішли фото вчителю.


11.10.

Тема: Протидія булінгу.

-Сьогодні ми поговоримо про булінг (цькування) та про те, як його попереджати.

-Прочитай оповідання у підручнику на с.51.

Подумай та напиши відповіді на запитання із підручника.

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю.

- Переглянути мультфільм


Подумай та напиши відповіді на запитання.

1) Як інші поводились із камінчиком?

2) Хто допоміг камінчику?

3) Як ти думаєш, що відчував камінчик?

4) Як в цій історії виглядає булінг?

5) Які з цих ситуацій можуть зустрітись нам у реальному житті?

Сфотографуй свої відповіді та надішли фото вчителю.

- Перейдіть за посиланням та виконайте інтегровне завдання.

10.10

Тема: Що таке конфлікт??

-Сьогодні ми дізнаємось, що таке конфлікт та розглянемо деякі шляхи його вирішення.


- Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.48, щоб дізнатись, про що ми будемо говорити цього тижня.


ЩО ТАКЕ КОНФЛІКТ?

Прочитай текст в підручнику на с.49

Розглянь малюнок в підручнику. Склади оповідання, в якому є зачин, основна частина, кінцівка.

Також напиши:

1) Який конфлікт виник у баранців?

2) Який вихід із ситуації вони знайшли?

3) Як ти думаєш, що відчували баранці на початку конфлікту, а що - після його завершення?

Сфотографуй своє оповідання та відповіді та надішли фото вчителю.


КОНФЛІКТ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
Перегляньте відеомультфілм та проаналізуйте випадки конфліктів.

Дай відповіді на запитання.

1) У чому полягав конфлікт між друзями?

2) Як вони розв'язали його?

Підсумуємо: Цим тваринкам вдалося знайти спільне рішення, щоб мирно розв'язати конфлікт.



Дай відповіді на запитання.

1) З якою проблемою зустрілися двоє друзів у цьому мультфільму?

2) Що допомогло їм дійти згоди?

Підсумуємо: Якщо конфлікту не вдається уникнути, потрібно вміти його швидко та мирно розв'язати, а саме знайти варіант, який влаштує обох.


Дай відповіді на запитання.

1) Через що між друзями виникло конфліктне суперництво?

2) Що робили тваринки навіть після того, як наїлися?

3) Як було вирішено цей конфлікт?

Підсумуємо: Друзі зрозуміли, що пригощаючи один одного, вони дарують не лише смачні плоди, а й гарний настрій.



07.10.

Тема. Діагностична робота.

-Запишіть в окремому зошиті та дайте всі відповіді на питання.





05.10.

Тема. Гарні манери.

-Сьогодні на уроці ми з тобою повторимо правила ввічливої поведінки, а також поговоримо про те, чому слова ввічливості інколи називають чарівними.

-Прочитай вірш та розглянь зображення в підручнику на с.45

-Виконай завдання письмово


                   

                   КРОСВОРД ВВІЧЛИВОСТІ

-Розгадай кросворд.
В цьому тобі допоможе попередня вправа.

 ІНТЕГРОВАНА ВПРАВА 

"ЧАРІВНІ "СЛОВА

.Робота в зошиті .Виконай
завдання в зошиті на с.11






04.10

Тема. Вербальне та невербальне спілкування. Вчимося слухати.

-Сьогодні ми з тобою будемо продовжувати досліджувати секрети спілкування, дізнаємося, як люди можуть спілкуватися не лише словами, а й за допомогою мови тіла.

НЕВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ

Спілкування - це обмін думками, новинами, враженнями, тобто повідомленнями. Наприклад, якщо хтось хоче. щоб співрозмовник говорив тихіше, він може не говорити про це, а притиснути палець до губ. Такий жест буде сигналізувати співрозмовнику про прохання тиші.

Люди можуть спілкуватися за допомогою слів (вербально) і без них — за допомогою міміки та жестів (невербально). Міміка – це вираз обличчя, а жести – це рухи тіла. Невербальне спілкування дозволяє зрозуміти один одного без слів.

1.Робота з підручником 

- Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.42

 2.ВПРАВА " ПРО ЩО ГОВОРИТЬ МІМІКА?"

-ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ ТА ВИКОНАЙТЕ ІНТЕГРОВАНЕ ЗАВДАННЯ

https://learningapps.org/watch?v=psivmy0zt20
3. Робота в зошиті.

- Виконай
завдання в зошиті на с.22
4. Інтегроване онлайн-завдання

Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.43



Розглянь малюнок.
Подумай, що робить кожна частина тіла під час активного слухання.

Виконай вправу:




03.10.

Тема. "Як спілкуються тварини?"

-Сьогодні ми з'ясуємо, як спілкуються тварини та яким чином вони передають один одному важливу інформацію.

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.32, щоб дізнатись, про що ми будемо говорити цього тижня.


- Виконати інтегроване завдання "Впізнай стадну тварину", перейдіть за посиланням нижче

Впізнай стадну тварину

Прочитай вірш та розглянь зображення в підручнику на с.41

Подумай та напиши відповіді на запитання.

1) Як первісні люди спілкувалися між собою до винайдення мови?

2) Як первісні люди зустрічали друзів та гостей?

3) Чому винайдення мови стало необхідним?

Сфотографуй відповіді та надішли фото вчителю.

ЯК СПІЛКУЮТЬСЯ ТВАРИНИ?


Наприкінці відео будуть тестові запитання.
Запиши до них відповіді та надішли їх вчителю

29.09.

Тема.  Працюємо за технологічною карткою.

-Сьогодні ми дізнаємось, що таке технологічна карта та навіть спробуємо щось виготовити з її допомогою.

- Прочитай текст та розглянь малюнки в підручнику на с.38.

Виготовляєм виріб за технологічною карткою

-За допомогою технологічної карти в підручнику на с.38 спробуй виготовити виріб.

-намалюйте шаблон та виготовіть за технологічною карткою ведмедика



-Сфотографуй те, що в тебе вийшло.
Надішли фото вчителю.






27.09


Тема . Ефективна та  неефективна взаємодія.

1. Робота з підручником

- Прочитай байку "Лебідь, щука і рак" в підручнику на с.34

2. Перегляд мультфільму 


Виконай завдання, написавши відповіді на запитання:

1) Хто посадив ріпку?

2) Хто допомагав її витягнути?

3) Чи бувають подібні ситуації в твоєму класі?

4) Наведи приклади таких ситуацій.

5) Як ти розумієш вислів "один за всіх і всі за одного"?

3. Інтегрова вправа "Ефективно чи ні?"

- Перейдіть за посиланням та виконайте вправу.

https://learningapps.org/watch?v=pgx4z4hnj20

4. Що таке взаємодія?

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.35

5. Робота в зошиті

Виконай
завдання в зошиті на с.16.




26.09.

Тема. ВЗАЄМОДІЯ ТВАРИН.

- Сьогодні ми будемо досліджувати взаємодію тварин між собою.

1. Робота з підручником

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.32, щоб дізнатись, про що ми будемо говорити цього тижня.

2.Переглянь навчальне відео 

3. Опрацювання інформації

-Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.33.

-Напиши есе (4-7 речень) про взаємодопомогу у твоєму класі. Сфотографуй його та надішли фото вчителю

23.09.

Тема. Інформаційні процеси.

1. Відгадати кросворд, перейшовши за посиланням

Кросворд

2. Виконайте вправу за посиланням

Інформаційні процеси

3. Робота в зошиті



Тема

21.09.22р.

ЯДС. Тема: Взаємодопомаога. Сімейні традиції

1. Правила щасливої родини

- Перейдіть за посиланням та виконайте вправу.

 Правила щасливої родини

2. Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.27.

Напиши відповіді на запитання із підручника, сфотографуй їх та надішли фото вчителю

3. Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику на с.29.

-Пригадай сімейні традиції у твоїй родині. Які з них були наведені в підручнику?
А яку хотілось би запропонувати своїй родині?

4. Робота з підручником  письмово

-Виконай завдання із підручника зі с.31.





20.09.2022

ЯДС.

Тема :Склад родини.

-Сьогодні ми продовжуємо досліджувати світ сім’ї і поговоримо про склад родини.


1.Прочитай текст в підручнику на с.24


2.Виконай вправу, склавши прислів’я про родину, перейшовши за посиланням

3. ПРАЦЮЄМО З ЗОШИТОМ
-Виконай завдання в зошиті на с.12.
4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО

- У відео Ви побачили як ведеться рід від найстарших до наймолодших. Це і є - родовід. Найчастіше родовід зображують у вигляді родинного дерева.

5. завдання в зошиті на с.14


6. Прочитай текст в підручнику на с.25

-СПРОБУЙТЕ З БАТЬКАМИ  СТВОРИТЕ СВОЄ РОДИННЕ ДЕРЕВО ТА ПОДІЛІТЬСЯ СВОЇМИ РОБОТАМИ ЗРОБИВШИ ФОТО!!!!!








4






19.09

Тема. Сім'ї у природі.

Переглянути презентацію та опрацювати матеріал

- Ознайомитись з родинами тварин з картинок.
користатись QR-кодом на картинці та переглянути відеоролик про тварин.



Комментариев нет:

Отправить комментарий