14.01.2021
Інтегроване заняття
Я досліджую світ
1 клас
Тема тижня: Світ захоплень
Тема дня: Чи завжди захоплення приносять нам радість?
Мета:
·
розширити
знання учнів про чарівний світ людських захоплень;
·
довести,
що захоплення можуть бути небезпечними;
·
пояснити,
чим небезпечні комп’ютерні ігри;
·
вивчити
правила безпеки рухливих зимових ігор;
·
закріпити
каліграфічні навички письма;
·
закріплювати
вміння писати слова під диктовку;
·
вчити
добирати близькі та протилежні слова за значенням;
·
розвивати
читацькі навички;
·
вчити
розуміти прочитане, відповідати за змістом прочитаного тексту;
·
закріпити
вміння додавати та віднімати числа в межах 10;
·
закріпити знання
про парні та непарні числа;
·
закріпити
вміння орієнтуватися у просторі та на площині;
·
розвивати зв’язне
мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки;
· виховувати повагу,
ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з
іншими, естетичні смаки.
· виховувати
поважливе ставлення до
захоплень інших;
Перебіг заняття
1. Відгадайте ребус.
Відгадане слово запишіть у зошит.
-Доберіть протилежне за значенням слово, до відгаданого з ребуса і запишіть це слово через рисочку. Наприклад (білий-чорний)
- Позначте цифрою кількість букв у двох словах.
2.
Розвиток зв’язного мовлення дітей. Робота з сюжетними
малюнками.
- Яке захоплення дітей зображено на малюнку?
- -Скільки дітей обороняють фортецю?
Скільки здійснюють напад?
- -Які емоції відчувають гравці обох
команд?
- -Чи є хтось засмучений, розгублений?
Що трапилося? (Один хлопчик без рукавички). Пошукайте її на картині.
Хто знайшов рукавичку? Що він буде робити з нею?
- - Чи злякався хлопчик, який ухиляється
від снігового снаряду? Чому ні?
- - Чим зайняті дівчатка? Чи візьмуть їх
до гри, якщо вони захочуть долучитися до захисту або атаки фортеці?
- -Як гадаєте, чим закінчиться гра?
- --Що ще можна будувати зі снігу?
3. Розвиток каліграфічних навичок письма. Запис слів під
диктовку.
Слова: зима, діти, сніг, лід,
ковзани, санки, гірка, сніговик.
Завдання: записати слова,
поставити наголос.
4. Математична гра «Перегони на санчатах».
Комментариев нет:
Отправить комментарий