среда, 13 января 2021 г.

 14.01.2021

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

1 клас

Тема тижня: Світ захоплень

Тема дня: Чи завжди захоплення приносять нам радість?

Мета:

·       розширити знання  учнів про  чарівний світ людських захоплень;

·       довести, що захоплення можуть бути небезпечними;

·       пояснити, чим небезпечні комп’ютерні ігри;

·       вивчити правила безпеки рухливих зимових ігор;

·       закріпити каліграфічні навички письма;

·       закріплювати вміння писати слова під диктовку;

·       вчити добирати близькі та протилежні слова за значенням;

·       розвивати читацькі навички;

·       вчити розуміти прочитане, відповідати за змістом прочитаного тексту;

·       закріпити вміння додавати та віднімати числа в межах 10;

·       закріпити знання про парні та непарні числа;

·       закріпити вміння орієнтуватися у просторі та на площині;

·       розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки;

·       виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки. 

·       виховувати  поважливе  ставлення  до  захоплень  інших;

·       виховувати  культуру  спілкування  один  з  одним.

Перебіг заняття

1. Відгадайте ребус.

Відгадане слово запишіть у зошит.

- Ось відгадка до ребуса, перейдіть за посиланням, відкрийте частинки пазлів, там буде відповідь до ребуса.


-Доберіть протилежне за значенням слово, до відгаданого з ребуса і запишіть це слово через рисочку. Наприклад (білий-чорний)

- Позначте цифрою кількість букв у двох словах.

2.       Розвиток зв’язного мовлення дітей. Робота з сюжетними малюнками.

- Яке захоплення дітей зображено на малюнку? 



-        -Скільки дітей обороняють фортецю? Скільки здійснюють напад?

-        -Які емоції відчувають гравці обох команд?

-        -Чи є хтось засмучений, розгублений? Що трапилося? (Один хлопчик без рукавички). Пошукайте її на картині. Хто знайшов рукавичку? Що він буде робити з нею?

-       - Чи злякався хлопчик, який ухиляється від снігового снаряду? Чому ні?

-       - Чим зайняті дівчатка? Чи візьмуть їх до гри, якщо вони захочуть долучитися до захисту або атаки фортеці?

-        -Як гадаєте, чим закінчиться гра?

-        --Що ще можна будувати зі снігу?

3.     Розвиток каліграфічних навичок письма. Запис слів під диктовку.

Слова: зима, діти, сніг, лід, ковзани, санки, гірка, сніговик.

Завдання: записати слова, поставити наголос.

4.       Математична гра «Перегони на санчатах».


- За малюнком, порахуйте кількість діток та запишіть цю цифру у зошит цілий рядок.
- Скільки тварин на малюнку? Пропишіть у зошит цю цифру цілий рядок.
5. Гра "Допоможи сніговичку"
 -Випишіть у зошит ті вирази з відповіддю, які зображені на сніговичку.
















 


Комментариев нет:

Отправить комментарий