вторник, 12 января 2021 г.

 13.01.2021р

Читання.

Тема уроку. Буква Сс. Написання малої букви с. Тема тексту .Заголовок.

Мета: вчити учнів писати рядкову букву с («ес»), поєднувати її з вивченими літерами; продо­вжувати формувати правильну поставу під час письма, вміння писати букви зв’язно, ритмічно, правильно розташовувати їх у рядку; виробляти навички побудови звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; збагачувати слов­никовий запас, пам’ять; розвивати дрібну моторику; виховувати інтерес до навчання, охайність, старанність, шанобливе ставлення до рідної мови.

1.Перейдіть за посиланням та пригадайте рукописні та прописні літери.

Гра «Знайди пару»

Учні до друкованої літери добирають рукописну.

https://learningapps.org/display?v=pk38f9g2t21

2. Виділення звука [с] у слові парасолька,запишіть це слово у зошит щоденник вражень та виконайте з цим словом такі завдання:

-Поділіть слово на склади.(наприклад ко-ло-сок)

-Позначте де буде наголошений склад. Зразок додаю  

- Зробіть звукову модель цього слова

-Запишіть скільки звуків в цьому слові.

3.Повідомлення теми і завдань уроку

 - Сьогодні, діти, ви будете вчитися писати рядкову бук­ву с («ес»), поєднувати її з іншими літерами.

4.. Вивчення нового матеріалу

1 Демонстрування зразка букви


2.Робота в друкованому зошиті 

- Пропишіть маленьку букву с в друкованих зошитах с.2, друга частина.

3. Пояснення теми .Перегляньте відеоролик та запам'ятайте , що таке  Текст та Заголовок 



5.Узагальнення вивченого матеріалу

Почитайте склади та слова з літерою Сс переглянувши 

коротеньке відео.


Робота з підручником

- Прочитати в букварику с.6 ,друга частина .




Комментариев нет:

Отправить комментарий