понедельник, 18 января 2021 г.

 


19.01.2021

Навчання грамоти.Письмо

Тема. Письмо вивчених букв.Творчі вправи.

Хід уроку
1. Каліграфічна хвилинка

1) Запис під диктовку букв: а, у, м, в, н, р, і, т.

2) Запис буквосполучень: ам, во, ні, ум, ни, ав, ім.

Звертається увага на поєднання букв між собою.

3) Запис слів: Анна, Аліна, Ніна, мама, Інна.

2.Повідомлення теми та завдань уроку

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про раніше вивчені букви, згадаємо, як вони пишуться, поєднуються між собою та ви­конаємо багато цікавих вправ.

3.Робота над матеріалом уроку

1 Гра «Кому — що?» 

—  Ви маєте поєднати стрілочками першу колонку слів з другою.Запишііть у зошит з кожної колонки по дві пари слів. З однією парою складіть та запишіть речення.

Бабусі

Борису

Зубру

Буслу

Сіно

Бабку

Жабу

Абетку

У тигра

У гуски

У корови

У лева

лапи

роги

кігті

грива

2 «Яке слово зайве?»

Коса, косар, косити, квітка, косила.

Яке з даних слів зайве? Чому?

- Зі словом квітка  зробіть його звукову модель.

3.Доповни таблицю.

-Перейдіть за посиланням та впишіть  у картці відповідні склади які пропустили. Зробіть скриншот та прозвітуйте виконане завдання.

https://www.liveworksheets.com/2-zh385993pb


4. Скласти схеми до поданих речень. 

-До кожного речення зообразіть у чорновички схемки.

Зразок додаю.

                                    


З дерев восени падав лист.

Тато та Петрик гуляли в парку.

Лиска хотіла викрасти півника.


4.Узагальнення та систематизація вивченого

5.Гра "Розсипані слова"

-Перейдіть за псиланням та впишіть у відповідне віконце з розсипаних букв усі можливі слові. Зробіть скриншот та ввишліть фотозвіт. 

 https://www.liveworksheets.com/lwsmaker/index.asp








Комментариев нет:

Отправить комментарий