Тема:«Як можна потоваришувати з
технікою?
Як безпечно поводитись з технікою?»
Мета:активізувати словниковий
запас, формувати поняття «побутова
техніка»; вчити безпечному та правильному поводженню з побутовими приладами,
розуміти, що з деякими приладами можна працювати тільки в присутності дорослих;
сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома та
на природі, о значення їх роботи у житті людини; розвивати вміння знаходити
правильне рішення у непередбачуваній ситуації, розвивати навички роботи в
групі; виховувати відповідальне ставлення до техніки.
Зміст уроку
1. Ранкове коло
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо
старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто,
молодці!
·
Привітання
учнів з учителем під музику за вибором учня: «Обіймашки», «Дай п’ять!», «Потанцюй»
·
Привітання
учнів по колу іноземною мовою (за вибором вчителя)
·
Обмін
інформацією (в парах розповідаємо про свій настрій сьогодні)
·
Щоденні
новини:
-
Яке
сьогодні число? Місяць?
-
Який
день тижня? Який день тижня був вчора? Позавчора? Буде завтра? Післязавтра?
-
Чи
світить сонечко?
-
Чи
дме вітерець? Сильний? Слабкий?
-
Як
змінилася погода порівняно зі вчорашнім днем?
·
Робота
в «Книзі осені». Заповнення сторінки про перелітних птахів
2. Робота
над темою уроку
· Розгляд малюнка «Знайди зайве»
-
Подивіться
на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?
-
Чому
саме книга зайва? Назвіть свою улюблену книжку
-
Що
ще зображено на малюнку? Як ці предмети можна назвати одним словом?
3. Повідомлення
теми та задач уроку
-
Сьогодні
ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається
побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою і не забудемо про правила
поводження з нею.
4. Складання
правил поводження з побутовою технікою.
Обговорення ілюстрацій
·
Складання та читання пам’ятки
-
Не можна вмикати техніку без дозволу дорослих!
-
Не можна залишати працюючу техніку на довгий час!
-
Не можна вмикати декілька побутових приладів в одну
розетку!
-
Якщо виникла пожежа, треба швидко покинути приміщення та
одразу ж викликати пожежну службу за номером 101.
-
Ні в якому разі не треба намагатися загасити пожежу
самостійно!
5.
Фізкультхвилинка
«Помогатор»
з м/ф «Фіксики»
6.
Продовженняроботи над темою
·
Відгадування
загадок,
ділення відгадок на склади, визначення наголосу
Запам’ятав науку –
Збирать-ковтатьпилюку.
(пилосос)
Нам показуєвікно
Спорт, новини і кіно.
(телевізор)
Графічний (математичний) диктант. Закріплення понять
ліворуч, праворуч, прямо
|
«Машина» Вгору 2 кл.,
вправо 2 кл., вниз 2 кл., вліво 3 кл., вниз 2 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл.,
вправо 2 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 4 кл., вгору 1
кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 4 кл., вліво 7 кл., вгору
2 кл., вліво 3 кл, вниз 1 кл. |
|
«Телевізор» Вліво 9 кл.,
вгору4 кл., вправо 9 кл., вниз 5 кл., вліво 4 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл.,
вниз 1 кл., вліво 5 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вгору 1 кл., вліво 5 кл.,
вгору 6 кл., вправо11 кл., вниз 6 кл., вліво 1 кл. |
·
Робота над проблемним питанням
«Як техніка може допомогти у природі?»
-
Великі поливальні, снігоприбиральні машини, комбайни та
багато інших машин не можна назвати побутовою технікою, але ця техніка дуже
допомагає людям у природі! Завдяки цим гігантам можна швидко прибрати заноси
снігу, опале листя, полити асфальт у спеку, зібрати багато зернових культур і,
навіть, дослідити поверхню іншої планети!
·
Групова робота
Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO.
Повторюють правила роботи у групі.
Обирають капітана, придумують назву команди.
1.зібрати пазли,
2. приклеїти отриману картинку на
картон,
3. представити предмет побутової техніки,
4. розповісти, де він використовується та
як допомагає людині у побуті,
5. перелічити правила використання
предмета
Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)
· Гра «Відгадай звук»
Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки
https://pro-sound.org/playlist/48/zvuki-bytovoy-tehniki
7.
Підсумок уроку
·
Гра «Знайди і порахуй
побутову техніку»
Поради Гвинтика і Шпунтика
— Для того щоб уникнути небезпеки
під час користування предметами побутової техніки, запам’ятайте і виконуйте
поради двох відомих механіків — Гвинтика і Шпунтика.
•Не користуватися несправними
предметами побутової техніки.
•Не залишай без нагляду предмети
побутової техніки, які працюють.
•У разі виникнення будь-якої
проблеми — негайно повідом про це дорослих.
•Перед початком роботи ознайомся
з інструкцією щодо користування цим побутовим приладом (розпитай батьків).
•Не слід тривалий час тримати
ввімкненими електроприлади.
•Не намагайся самостійно
ремонтувати предмети побутової техніки; звернися до майстерні.
·
Підсумкова бесіда
- Яка техніка називається побутовою?
-
Як техніка може допомогти у природі?
- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку
мокрими руками?
-Що треба робити, якщовідчули запах
диму?
-
Назвіть номер пожежної служби
- Щобулоцікавим на уроці?
- оцініть свою роботу на уроці за
допомогоюцеглинок LEGO
Комментариев нет:
Отправить комментарий