Тема:«Як можна потоваришувати з
технікою?
 Як безпечно поводитись з технікою?»
Мета:активізувати словниковий
запас, формувати поняття «побутова
техніка»; вчити безпечному та правильному поводженню з побутовими приладами,
розуміти, що з деякими приладами можна працювати тільки в присутності дорослих;
сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома та
на природі, о значення їх роботи у житті людини; розвивати вміння знаходити
правильне рішення у непередбачуваній ситуації, розвивати навички роботи в
групі; виховувати відповідальне ставлення до техніки.
Зміст уроку
1. Ранкове коло
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо 
старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, 
молодці!
·     
Привітання
учнів з учителем під музику за вибором учня: «Обіймашки», «Дай п’ять!», «Потанцюй»
·     
Привітання
учнів по колу іноземною мовою (за вибором вчителя)
·     
Обмін
інформацією (в парах розповідаємо про свій настрій сьогодні)
·     
Щоденні
новини:
-      
Яке
сьогодні число? Місяць?
-      
Який
день тижня? Який день тижня був вчора? Позавчора? Буде завтра? Післязавтра?
-      
Чи
світить сонечко? 
-      
Чи
дме вітерець? Сильний? Слабкий?
-      
Як
змінилася погода порівняно зі вчорашнім днем?
·     
Робота
в «Книзі осені». Заповнення сторінки про перелітних птахів
2.   Робота
над темою уроку
·      Розгляд малюнка «Знайди зайве»
-      
Подивіться
на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?
-      
Чому
саме книга зайва? Назвіть свою улюблену книжку
-      
Що
ще зображено на малюнку? Як ці предмети можна назвати одним словом?
3.   Повідомлення
теми та задач уроку
-      
Сьогодні
ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається
побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою і не забудемо про правила
поводження з нею.
4.   Складання
правил поводження з побутовою технікою.
Обговорення ілюстрацій
·     
Складання та читання пам’ятки 
-      
Не можна вмикати техніку без дозволу дорослих!
-      
Не можна залишати працюючу техніку на довгий час!
-      
Не можна вмикати декілька побутових приладів в одну
розетку!
-      
Якщо виникла пожежа, треба швидко покинути приміщення та
одразу ж викликати пожежну службу за номером 101.
-      
Ні в якому разі не треба намагатися загасити пожежу
самостійно!
5.  
Фізкультхвилинка
«Помогатор»
з м/ф «Фіксики»
6.  
Продовженняроботи над темою
·     
Відгадування
загадок,
ділення відгадок на склади, визначення наголосу
Запам’ятав науку – 
Збирать-ковтатьпилюку.
(пилосос)
Нам показуєвікно
Спорт, новини і кіно.
(телевізор)
Графічний (математичний) диктант.                                                                     Закріплення понять
ліворуч, праворуч, прямо
|  | «Машина» Вгору 2 кл.,
  вправо 2 кл., вниз 2 кл., вліво 3 кл., вниз 2 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл.,
  вправо 2 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 4 кл., вгору 1
  кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 4 кл., вліво 7 кл., вгору
  2 кл., вліво 3 кл, вниз 1 кл.                                                                    | 
|  | 
 «Телевізор» Вліво 9 кл.,
  вгору4 кл., вправо 9 кл., вниз 5 кл., вліво 4 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл.,
  вниз 1 кл., вліво 5 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вгору 1 кл., вліво 5 кл.,
  вгору 6 кл., вправо11 кл., вниз 6 кл., вліво 1 кл. | 
·     
Робота над проблемним питанням
«Як техніка може допомогти у природі?»
-      
Великі поливальні, снігоприбиральні машини, комбайни та
багато інших машин не можна назвати побутовою технікою, але ця техніка дуже
допомагає людям у природі! Завдяки цим гігантам можна швидко прибрати заноси
снігу, опале листя, полити асфальт у спеку, зібрати багато зернових культур і,
навіть, дослідити поверхню іншої планети!
·     
Групова робота 
Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO. 
Повторюють правила роботи у групі.
Обирають капітана, придумують назву команди.
1.зібрати пазли,
2. приклеїти отриману картинку на
картон,
3. представити предмет побутової техніки,
4. розповісти, де він використовується та
як допомагає людині у побуті,
5. перелічити правила використання
предмета
Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)
· Гра «Відгадай звук»
Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки
https://pro-sound.org/playlist/48/zvuki-bytovoy-tehniki
7.  
Підсумок уроку
·     
Гра «Знайди і порахуй
побутову техніку»
Поради Гвинтика і Шпунтика
— Для того щоб уникнути небезпеки
під час користування предметами побутової техніки, запам’ятайте і виконуйте
поради двох відомих механіків —  Гвинтика і Шпунтика. 
•Не користуватися несправними
предметами побутової техніки.
•Не залишай без нагляду предмети
побутової техніки, які працюють.
•У разі виникнення будь-якої
проблеми —  негайно повідом про це дорослих.
•Перед початком роботи ознайомся
з інструкцією щодо користування цим побутовим приладом (розпитай батьків).
•Не слід тривалий час тримати
ввімкненими електроприлади.
•Не намагайся самостійно
ремонтувати предмети побутової техніки; звернися до майстерні.
·     
Підсумкова бесіда
- Яка техніка називається побутовою?
-
Як техніка може допомогти у природі?
- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку
мокрими руками?
-Що треба робити, якщовідчули запах
диму?
-
Назвіть номер пожежної служби 
- Щобулоцікавим на уроці?
- оцініть свою роботу на уроці за
допомогоюцеглинок LEGO







Комментариев нет:
Отправить комментарий