воскресенье, 3 января 2021 г.

 

Я досліджую світ

Тема:«Як можна потоваришувати з технікою?
 Я
к безпечно поводитись з технікою

Мета:активізувати словниковий запас, формувати поняття «побутова техніка»; вчити безпечному та правильному поводженню з побутовими приладами, розуміти, що з деякими приладами можна працювати тільки в присутності дорослих; сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома та на природі, о значення їх роботи у житті людини; розвивати вміння знаходити правильне рішення у непередбачуваній ситуації, розвивати навички роботи в групі; виховувати відповідальне ставлення до техніки.

Зміст уроку

1.   Ранкове коло

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

·      Привітання учнів з учителем під музику за вибором учня: «Обіймашки», «Дай пять!», «Потанцюй»

·      Привітання учнів по колу іноземною мовою (за вибором вчителя)

·      Обмін інформацією (в парах розповідаємо про свій настрій сьогодні)

·      Щоденні новини:

-       Яке сьогодні число? Місяць?

-       Який день тижня? Який день тижня був вчора? Позавчора? Буде завтра? Післязавтра?

-       Чи світить сонечко?

-       Чи дме вітерець? Сильний? Слабкий?

-       Як змінилася погода порівняно зі вчорашнім днем?

·      Робота в «Книзі осені». Заповнення сторінки про перелітних птахів

 

2.   Робота над темою уроку

·      Розгляд малюнка «Знайди зайве»


-       Подивіться на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?

-       Чому саме книга зайва? Назвіть свою улюблену книжку

-       Що ще зображено на малюнку? Як ці предмети можна назвати одним словом?

 

3.   Повідомлення теми та задач уроку

-       Сьогодні ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою і не забудемо про правила поводження з нею.

4.   Складання правил поводження з побутовою технікою. Обговорення ілюстрацій









·      Складання та читання памятки

-       Не можна вмикати техніку без дозволу дорослих!

-       Не можна залишати працюючу техніку на довгий час!

-       Не можна вмикати декілька побутових приладів в одну розетку!

-       Якщо виникла пожежа, треба швидко покинути приміщення та одразу ж викликати пожежну службу за номером 101.

-       Ні в якому разі не треба намагатися загасити пожежу самостійно!

5.   Фізкультхвилинка «Помогатор» з м/ф «Фіксики»



6.   Продовженняроботи над темою

·      Відгадування загадок, ділення відгадок на склади, визначення наголосу

В нас на кухні – білий кіт. 
Він прив’язаний за дріт. 
День і нічку муркотить, 
В животі мороз сидить. (холодильник)



Запам’ятав науку –
Збирать-ковтатьпилюку. (пилосос)

Нам показуєвікно
Спорт, новини і кіно. (телевізор)

Графічний (математичний) диктант.                                                                     Закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо



«Машина»

Вгору 2 кл., вправо 2 кл., вниз 2 кл., вліво 3 кл., вниз 2 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 4 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вгору 4 кл., вліво 7 кл., вгору 2 кл., вліво 3 кл, вниз 1 кл.                                                                   

 


                           «Телевізор»

Вліво 9 кл., вгору4 кл., вправо 9 кл., вниз 5 кл., вліво 4 кл., вниз 1 кл., вправо 2 кл., вниз 1 кл., вліво 5 кл., вгору 1 кл., вправо 2 кл., вгору 1 кл., вліво 5 кл., вгору 6 кл., вправо11 кл., вниз 6 кл., вліво 1 кл.


·      Робота над проблемним питанням «Як техніка може допомогти у природі?»



-       Великі поливальні, снігоприбиральні машини, комбайни та багато інших машин не можна назвати побутовою технікою, але ця техніка дуже допомагає людям у природі! Завдяки цим гігантам можна швидко прибрати заноси снігу, опале листя, полити асфальт у спеку, зібрати багато зернових культур і, навіть, дослідити поверхню іншої планети!

 

·      Групова робота

Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO.

Повторюють правила роботи у групі.

Обирають капітана, придумують назву команди.

 Капітани отримують конверти з пазлами (предети побутової техніки – фен, праска, телевізор, блендер, робот- прибиральник, пральна машина) та завданням:





1.зібрати пазли,

2. приклеїти отриману картинку на картон,

3. представити предмет побутової техніки,

4. розповісти, де він використовується та як допомагає людині у побуті,

5. перелічити правила використання предмета


Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)


·      Гра «Відгадай звук»

Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки

https://pro-sound.org/playlist/48/zvuki-bytovoy-tehniki 

7.   Підсумок уроку

·      Гра «Знайди і порахуй побутову техніку»



Поради Гвинтика і Шпунтика

— Для того щоб уникнути небезпеки під час користування предметами побутової техніки, запам’ятайте і виконуйте поради двох відомих механіків —  Гвинтика і Шпунтика.

•Не користуватися несправними предметами побутової техніки.

•Не залишай без нагляду предмети побутової техніки, які працюють.

•У разі виникнення будь-якої проблеми —  негайно повідом про це дорослих.

•Перед початком роботи ознайомся з інструкцією щодо користування цим побутовим приладом (розпитай батьків).

•Не слід тривалий час тримати ввімкненими електроприлади.

•Не намагайся самостійно ремонтувати предмети побутової техніки; звернися до майстерні.


·      Підсумкова бесіда

- Яка техніка називається побутовою?

- Як техніка може допомогти у природі?

- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку мокрими руками?

-Що треба робити, якщовідчули запах диму?

- Назвіть номер пожежної служби

- Щобулоцікавим на уроці?

- оцініть свою роботу на уроці за допомогоюцеглинок LEGO




Комментариев нет:

Отправить комментарий