17.03.
Математика.
Аналіз розв’язання задачі .
Математика.
Тема. Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач на рух.
Мета. Ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на
двоцифрові .
Закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі на
знаходження числа за двома
різницями .Розвивати в учнів
логічне мислення . Виховувати акуратність ,
дисциплінованість ,
зосередженість .
Обладнання. Малюнки, схема подорожі ,картки , короткий запис
задачі,
схема виразу ,
таблиця для усного рахунку .
Тип уроку :
комбінований .
Хід уроку
I Організаційна частина.
Продзвенів для нас
дзвінок ,
Починаймо наш урок !
II. Повторення вивченого. Актуалізація опорних знань учнів .
1. Перевірка домашнього завдання
.
а) Індивідуальне опитування .
Робота
по картках
Картка 1
Картка 2 Картка 3
Розв ’язати вирази . Розв ’язати вирази
Розв ’язати вирази
156 * 7 + 14 * 9 5 68 *
23 - 107 * 4 680 *3 + 46 *35
( 1092 +1330 = 2422 ) ( 1564 – 428 = 1136
) (5040 + 1610 )=6650
2. Геометричний матеріал .
- Нас знову чекає якесь завдання .
Завдання
Територія ярмарку має форму
прямокутника. Ширина – 20м, а довжина у
2 рази довша .1/10 площі займають торгові ряди . Яку площу займають торгові ряди ?
3.Повідомлення плану уроку.
- Оскільки територія ярмарку дуже
велика , щоб нам не заблукати ми
будемо рухатися за маршрутом , на який показують нам стрілочки .
( 1.Усний рахунок .
2.Хвилинка каліграфії.
3.Новий матеріал.
4. Закріплення.
5.Підсумок.)
4. Усний рахунок .
Знайти значення виразів
.(Колові вирази .)
60*60 ( 3600 ) 60*60
18*40 (720 )
3600:200
4800:80
(60 )
18*40
720:6 ( 120 ) 720:6
3600:200 (18 ) 120*40
120*40 (4800
) 4800:80
гра «Ніч і день"
. Знайди 1/5 від числа 40 ( 40:5= 8 )
. Одержаний результат збільш у 100
разів . ( 8 * 100 = 800 )
. Знайди половину від одержаного числа
. ( 800 : 2 = 400 )
.Збільш його на 12 (400
+ 12 = 412 )
- Запишіть каліграфічно число 412 . Зверніть увагу на правильність написання цифр .
Сядьте рівно , зошит покладіть правильно .
- Виберіть царівну сьогоднішньої
хвилинки каліграфії
1 Оголошення теми уроку .
- Діти ,на сьогоднішньому уроці ми
будемо вчитеся виконувати письмове
множення трицифрових чисел на двоцифрові .
-Давайте пригадаємо письмовий запис множення на двоцифрове число.(Одиниці
записуємо під одиницями , десятки – під десятками .Зверніть увагу – під сотнями
вільне місце .
- Попрацюйте в парах і спробуйте пояснити хід обчислення виразу .
- Підніміть руку , хто може пояснити хід обчислення виразу ?
(Множення розпочинаємо з одиниць ....
При множенні на десятки цифри
починають записувати під десятками .
в останній дії знаходимо суму
знайдених неповних добутків . )
412
*
37
---------
+ 2884 - Як називається число 2884 ?
1236
число 1236 ?
-------------
15244
15244
3 . Робота з підручником .
- Переходимо до слідуючої лавки .Вона пропонує нам закріпити вивчений матеріал . (Закріплення )
1)№820 1 і 2 - з коментуванням біля дошки .
3 і 4 – самостійно . (Назвіть відповідь виразу. ..... Покажіть сигналами чи згодні ви з такою відповіддю?. Але є деякі учні , у яких інша відповідь .Все-таки правильна відповідь....Вдома зробите роботу над помилками і перерахуєте цей вираз .)
Додатково : 258 (22962)
* 89
____
2322
2064
----------
22962
4 .Розв язування задач .
2) №821
- Прочитайте задачу .
- Чи можемо дізнатися яка маса 1 ящика з печивом ? ( Ні , бо не знаємо масу
усіх ящиків з печивом .)
- А що сказано про масу усіх ящиків з печивом ? (Вона така сама як і маса усіх ящиків з цукерками .)
- Чи можемо ми дізнатися масу всіх ящиків з цукерками ? ( Так , бо нам відома маса 1
ящика з цукерками і кількість таких ящиків ).
- То про що дізнаємося в 1дії ? ( Яка загальна маса цукерок а отже і печива )
- А що можна знайти у 2 дії ? ( Масу 1 ящика печива )
- Запис розв’язання задачі на дошці і в зошиті .
( Оцінювання відповіді . )
3) №822.
- Прочитайте задачу .
-Скільки машин з капустою відправили
1 дня ?
- Що сказано про 2 день ?
- Що ще відомо про 2 день?
- Яке запитання задачі ?
Аналіз розв язання задачі .
- Чи можемо ми дізнатися скільки тон капусти
відправили 2 дня ? ( Ні )
-
Чому? ( Тому що не знаємо ск. тон
капусти на 1 машині )
- А чи можемо дізнатись ? (Ні )
- Чому ? ( Тому що не знаємо на ск . більше машин відправили 2
дня )
- А можемо дізнатись ? ( Так .)
- Як? (
7-4)
- Складіть план розв язання задачі
. (Робота в парах )
- Розв’ яжіть самостійно .
Висновок
IV .Підсумок уроку .
V. Домашнє завдання .
Комментариев нет:
Отправить комментарий